Wednesday, August 25, 2010

Exam!!

Exam Pictures, Images and Photos
esok exam last..tpi bnyak subjek..add math + sejarah + prinsip akaun + science..dah la sumenye susah..pening pala aku dibuatnya..lps nie nak baca sc..mlm karang wat latihan add math n akaun..sok pagi lpas sahu baca sej plak..mmg padat la jadual aku ari ni n esok..yeah!!ari jumaat ge shopping lagi..aku pening la ngan mslah yg aku hadapi skrang..aku suke die ker x sbnarnya??npe aku slalu tgk die je??ensem ke die tu??mmg ensem pwn..hahaha..tpi die ade makwe n ade sowg kwn aku nie suke die..adoh..susah sngat la...ape2 pwn aku tetap teruskan pose aku nie..(ape kene mengenenye)..adoi..EXAM MENGHANTUIKU UNTUK PADA ARI NIE..
 
p/s:sekian sje cerita aku ari ni..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.