Sunday, August 28, 2011

Selamat Hari Raya

facebook sudah wish..
kat blog plak kita wish..

Selamat Hari Raya AidilFitri

Maaf Zahir & Batin

Di sini saya ingin meminta maaf kalau saya ada terkasar bahasa, terlanjur kata atau membuat anda semua tersinggung dengan peragai saya selama ini. minta maaf sangat2. Saya hnyalah manusia biasa yang mempunyai bnyak kesalahn..’I’m Perfect’ sesiapa yang otw balik kampong tu.. berhati2 di jalan raya :) dan jangan lupa saya disini ye

saya juga ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke-54 kepada seluruh warga Malaysia tidak kira umur bangsa mahupun agama .

tema tahun ini ialah : MERDEKARAYA

Duit raya jangan lupa kasi kat saya :)

raya dengan buku la jawap nye sbb lepas raya trus trial ;)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.