Wednesday, September 21, 2011

johnny english

Johnny English 2 Film

anda sudah lihat gambar di atas??
mari kita baca komen2 dari tuan rumah blog nie plak(
bukan komen pwn sebenarnya)

# first of all,sbnarnya hari ni ade klas akaun,tuptup ckgu kate xjdi..
# dandan teha ajak ge tgk wayang so memandangkan klas akaun cancel, aku pwn on je la,duit pwn cukup untuk tgk wayang.
#mula2 diowg(teha.iena n anis)ajak ge tgk cite raya tak jadi.
# bile tgk cite johny english nie dah ditayangkan,cepat2 diowg ge beli tiket wayang cite nie
# aku ikut je diowg,walaupwn english aku ni teruk.
# sampai kat tempat wayang tu kol 1.45.. so sempat la untuk kami makan dulu..
# cite start kol 2.15,ge la beli nasi goreng seafood(
memang sedap la gua kate same lu)
# masa nak abis makan tu,jam lagi 5 minit kol 2.15.. anis n iena pwn ape lagi,gelabah la diowg makan(aku dah abis makan masa nie)
# sampai je dalam wayang tu,kami ape lagi,cari la tempat duduk dalam gelap2 tu
# sebanrnye kami duduk di tempat yang salah tpi lorong yang btol,saya sbnrnye dok kat F14 tapi dok kat F15..ingt kan xde orang yang dok sebelah kami.kami pwn ape lagi,duduk je la..

# kembali dengan cerita pasal Tittle post di atas sekali tu ye :)
# jalan cerita dya mmg best sangat, ade kelakar,ade action..
# bnyak gelak aku tengok cerita nie
# tidak bosan langsung la gua cakap sama lu
# MR.BEAN(
tak tau nama sebenar dye ape) yang berlakon cerita nie
# rugi sapa2 yang tak tengok cerita nie :)
# i'm falling in love with this movie


Sebenarnya trial SPM tak abis lagi..tinggal lagi 1 paper lagi.. nak release tension paper ekonomi tadi sebenanrnya

1 comment:

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.