Saturday, February 11, 2012

Sayang Gila Babeng ♥

 Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera  
Tumblr_lxwc2ij7v71qjgdpxo1_500_large

For my little princess, Mahiran bt Jamaluddin : Melan!! aku sayang kau gila babeng la. Kau la kawan aku yang tak akan aku lupa kan. Kau selalu di samping aku. Dah macam adik beradik pula dengan kau. Kau selalu layan peragai aku yang tidak berapa baik ni. Suka mengajuk dan sebagainya. Aku ajak keluar. Kau ok je. Kau kalau boleh nak buat aku happy. Bila aku keluar dengan kau, kau akan ikut je mana aku nak pergi tanpa sebarang bantahan. Even kita keluar berdua je, kita happy kan dear.? Susah nak jumpa kawan macam kau. Lepas ni kita dah tak jumpa sebab kau akan belajar tempat lain. Aku pula kat tempat lain. Kompom jarang jumpa lepas ni. Kau jangan sesekali lupakan aku. Aku tak akan lupa kenangan kau dan aku. Bila aku menangis, kau selalu redakan tangisan aku. Kita selalu kongsi masalah kita . Kau selalu bagi kata-kata semangat untuk aku. Aku ni lemah kalau benda tu memang aku tak boleh nak selesaikan dah. Kau lah jadi kekuatan aku babe. Aku janji, bila aku dah masuk Universiti/Kolej, aku akan tampal gambar-gambar kita dekat meja tempat aku belajar. Nanti kat tempat kau belajar nanti jangan pula lupakan aku. Cepat-cepat la kau berisi. Terasa hendak menangis menulis entry ni. Aku tak boleh bayangkan lepas ni apa akan berlaku dalam kehidupan kita. Bye dear Melan. Entry kali ni khas untuk kau tau dear. 
I LOVE YOU    





Jom terjah facebook dia : Mimie Mia

Lot of Love  
Nur Hamizah xxxx

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.