Friday, June 18, 2010

school attack!!

minggu depan skolah telah bermula.cmne nie??aku x nak skolah n x nak dpt result..aku tau result aku teruk..lagi-lagian add math. kwn tolong aku..aaaa.lps nie kite kene blajar btol2 add math nie..tahun dpn dah la exam..suma subject la kene blajar btol2..x pasal2 kene marah klu result x elok..nfon,komputer nnti x leh pegang langsung  bru tau..padan muke awk,miza..aku nak buktikan pada saudara aku yg aku nie boleh walaupwn bukan ambik sains tulen..aku hnyalah ambik akaun..ok la tu..aku minat kira2 walaupwn agak susah..aku akan wat yg terbek wok..

p/s:keje sekolah x siap agi la..hahaha..mampus gua..bye

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.