Friday, July 9, 2010

rindu

aku dah lama x update blog nie..mmg sngat lama..aku bzy la..minggu lps bru dari langkawi..sbtu aritu jalinan ukhwah..minggu dpn plak minggu membaca..penatlah..minggu nie dah 4 ari aku smpai ptg..slalunye aku x pnah tertido dlm klas(mse ckgu x de ye).sjak akhir2 nie aku tertido plak..itu namenya aku penat.paham x??aku rindu ar ngan S tpi die dah sakitkan ati aku..x kan aku nak maafkan die kan??aku nak minta putus ngan die pwn x leh sbb die x msj aku..akiu nak lupekan pemuda yg bernama S****.smoga awk jumpe pompan yg awk suke ye..

p/s:tgk la klu ade mase..aku update lagi ye.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.