Wednesday, April 13, 2011

kebuntuan & bzy time

aku sekarang nie ngah dalam kebuntuan sama ada nak msuk kwad ke tak nie?? kalau aku msuk,aku jdi ketua plantun..bnyak susah ma..minggu dpn x tau bile la leh ajar diowg kawad nie.. sbbnye aku ade latihan koir untuk ckgu yg nak bersara..mmg buntu sungguh la.. dah la nak hafal step2 a-z kawad tu...klu salah je satu antara kawad dinamik or statistik tu.. kene penelti la bagai.. tension la mak cmnie.. kene fikir msk2 la mlm nie,sama ada nak msuk kwad ke x nie....

mmg bzy la skrang nie la kan..sume nak diawalkan..kelam kabut dibuatnye..esok dah la oral bi..1 ayat blum hafal2 lagi..cmne la esok nie yunk oii.. esok ptg plak ade latihan kwad kaki & latihan rumah sukan..susah btol la thun nie..tension lak ai... uit2,aku x leh nak tension sngt..nnti pening kpala aku nie hah.. mungkin lps nie aku kurang on9 kot..xtau bile aku leh on9..sbb nye sbtu & ahad blik kpg la,ade hal la.. tgk pada keadaan la aku on bile..klu ade pape yg nak ckap ke ape ke..antar je kat fb aku on shoutbox aku..

for now,aku kene start bahagikan masa aku kokorikulum n kokurikulum
(akedemik).. say bye2 to fb n blog sementara
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.