Wednesday, April 27, 2011

T.E.N.S.I.O.N

xtau la knpe akhir2 nie kepala pening2..tension yang amat la..knpe2?? dah la tahun nie bnyak aktiviti.. sumenye nak awal2 kan..tpi membebankan kepala hotak aku nie tau x.. dah la ari nie exam(bukan tarikh ari nie ok), esok ade lawan kawad2 bagai.. x tension dibuat nye..cikgu2 nie x reti susun jadual ke hah??dah marah dah nie kan.. cmne aku nak belajar??cube ckap ngan aku?? hnya perkataan T.E.N.S.I.O.N yang dapat aku berkata2 sekarang nie.. minggu nie minggu yang amat memenatkan..nsib baik la tusyen petang minta tukar pada waktu malam.. tapi serius ari isnin ari tu.. blik2 je rse mcm xnak ge tusyen je.. pastu kat tusyen xde mood nak blajar.. tpi serius aku kate bnyak sngat problem ... problem pelajaran, Pusat Sumber n Puteri Islam(PI).. PI ne ade naib s/u mcm xde naib s/u..suruh wat 1 je lporan,x terusik langsung.. nak juga aku yang wat.. mmg tahun nie tahun untuk aku sabar..sabar... n sabar..

tension bagai nak rak nie.. nak n****s pwn ade gak.. sabo je la
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.