Sunday, November 21, 2010

Persoalan pada diriku ini

bnyak persoalan yang aku fikirkan skrang nie..antaranya:-
first sekali-aku nie sape sbenarnya??
adkah aku hipokrit??
aku nie dah berubah ke??
klu aku berubah,ape yg aku dah berubah??mungkin aku x sedar..
aku nie bkan NUR HAMIZAH yang dulu ke??
abis tu sape aku nie skrang??
aku nie mmg suke susahkan org ke??
aku nie x bergune ke??
aku nie x boleh dipercayai ke??
aku di bnyak wat slh ke??

tolong ar jawab persoalan aku nie..terutama skali Hisham yg ku cintai..
mood:keliru



1 comment:

  1. Aku cakap ni kau jangan marah tau? Aku nak jadi kawan yang jujur dengan kau. Sebab kalau aku berpura-pura kan namanya hipokrit?

    Ko memang baik. aku cakap betul. Ko peramah and so on. Tapi ko sensitif lebih-lebih. Ko suke besarkn hal yang kecik. Pastu ko mudah terasa hati, sama la tu kan? Huhu. Tapi aku nak cakap nye, ko perlu tabah dalam setiap hal pun. Orang kata-kata kau ke, orang marah kau ke, tak bermaksud nak sakitkan hati kau. Sekurang-kurangnya ko tau ape orang rasa. tu je ahh. Yang lain aku takleh explain kat sini. Sebab tu melibatkan umum, about friendship. hoho. ;DD Jgn marah au. Aku syg kau. Sungguh. <333

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.