Sunday, November 7, 2010

Love You

hari yang amat bermakna buat diriku n sham yang ku cintai
4.30pm,6/11/10,ank air kundur,rembau
myzasham
first time jumpe die malu2 je..tibe2 terkantoi la plak ngan parent aku..aduh2..bestnye jumpe ngan die..date selama 1 jam lebih x lama ar..xpuas ar....die mmg bek ar..die btol2 syg aku..kitowg first jumpe mcm dah lama jumpe plak..selesa ar ngan die..aku tunjuk ar fon aku kat die..kte fon rosak ar..aku pwn pegang ar fon die..belek2 je fon die..die tgk msj aku,aku ok je..x de rahsia antara ktowg..n then die pgang poket aku,tekntoi ade kamera..die pwn bkak ar..sowy pa,x bnyak gmbar ar..x mau ar cite bnyak2 pasal die..nnti kowg cemburu..hahaha..ma nak jumpe agi ngan pa..


i love you,pa sham


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.