Tuesday, November 23, 2010

Sijil Pelajaran Malaysia

Insan tersayang(HISHAM,KAK NAD,KAK AIN & KAK AQILAH) menduduki SPM pada hari ini..saya di sini sentiase mendoakan anda semua..saya dapat merasakan debaran yang anda semua rasa kan..kerana tahun hadapan pula saya yg akan mendudukinya..anda sume buat yang terbaik ye,syg..saya syg anda semua..ok2..saya pula rasanya hendak memulakan buka buku untuk tahun hadapan..ini kerana keputusan akhir tahun tidak memuaskan..sangat2 teruk la katakan ..klu my parents tahun..kompem laptop tidak boleh pegang langsung melainkan ada kerja kursus..tu la myza,facebook.. facebook.. facebook.. ade ke soalan keluar,siapa yang online pada 23.11.10,10.00am??x de kan..so ge la buka buku tu skarang..buku pelajaran,bkn buku novel la..sekejap je masa berlalu kan??tahun dpn SPM..ye ke tahun dpn SPM..mcm x caya la plak..huhuhu..smpai di sini saya cerita ngarut aku nie..daaaaaa~


p/s:
GOOD LUCK KEPADA INSAN TERSAYANG YANG MENDUDUKI SPM PADA TAHUN INI


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.