Monday, December 27, 2010

Holiday at Padang (Day 1)

tentang holiday kat Padang nie aku x update2 pwn kan??
ok,skarang aku update ye syg2 sume
aku pergi Indonesia tu pada tarikh 18-21 Desember 2010..
lama gak la meninggalkan Malaysia tersayang 

first time jejak kaki kat Padang,Indonesia nie ape lagi bergmbar la..
wowo..ini la die muka teruja aku smpai kat lapangan terbang Indonesia
muke mcm nak kene cium je..*muahx

nie lah die lapangan terbang di Indonesia..
wah2..cantik bngat seh..
mau ngak ke sini??
kowg ge la beli tiket di Malysia yang menghala ke Padang,Indonesia aw..
dapat la kowg jejak di sini..

ini adalah tempat pertama yang kami tuju..
iaitu Rumah Makan akak Restoran..
mana tidaknye..smpai sana dah pukul 8++ waktu Indonesia
perut pwn dah buat lagu Mengegar Dunia*tipu je keje
smpai je sume order la bermcm2 mkn..
hello,mkn pagi je ok(x de roti canai la plak)
walaupwn mkn muke kene la control cun..hua..hua..hua

korang tau x cerita pasal Malin Kundang tu??
x tau?kesian btol la kalau yg x tau tu..
nampak x kepala,tgan die??
nampak??bagus..

lps tu ge la kat air terjon nie..
sejuk sngt2 sbb mse nie hujan renyai2 n air terjon tu turun dengan derasnye..

di kedai ini kitowg membeli belah baju yang di sulam la.
tempat pertama membeli bju2 la katekan..
teruja gile la..

wow..banyaknye mkanan mlm nie..
first day mmg teruja la kan,,
sume nak rase..
ok..nie bru ari yang pertama..nnti aku smbung lagi ye
aku minta maaf kalau ada gmbar yang gelap2 sbb aku x edit pwn gmbar2 nie


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.