Sunday, December 26, 2010

I'm First

do you know what..
tdi aku ge blog kak hanna n saje2 check blog die..
n tgk la post tittle die*like interesting
n then i click that post tittle
this is post tittle yg kak hanna tulis 

list nama peserta kontest blog terkemas

baca punye lah baca..
die tulis ' kalau korang nak tengok list nama peserta Kontest Blog
Terkemas tu, korang tekan tab Join Kontest tu okeh'
n i click la JOIN KONTEST page tu
i check la nama2 kat situ..
nak tau ape yg menarik perhatian aku??
jom la tgk ape yg aku berminat sngat tu
cube kowg tgk dgn teliti..
mne name aku??
yg pertama kan??
wow..aku yg pertama join kontest nie..
first time kot aku join kontest2 nie..
hope menang la ek..
hadiah die mmg lumayan..

mood=aku bru je blek dari kpg nie..


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.