Tuesday, December 28, 2010

kontest blog paling kawaii :)

wow..kontest nie mcm best je
mmg best pwn..
sbb nye aku x de photoshop sbb tu la nak join kontest nie..
 kontest nie SYAMIRA yang buat tau..

Jadi , jom kita tgk syarat² wajib penyertaan ;

 Yang pertama sekali , korang wajib ada blog .
 Follow blog aku ni supaya bila aku update apa², korang akan tau .Senang kan mcm tu ?
 Like fanpage blog ini di Facebook
 Buat satu entry bertajuk Kontest Blog Paling Kawaii dan link kan terus pada blog saya atau link entry kontest ini . Ambil gambar di atas ni sekali .
 Bila dah buat , sila comment di ruangan comment di bawah . Jangan ngade² comment kat tempat lain pulak :P
 Kemudian tag 4 orang blogger lain .


saya TAG
kak anis , asma , nazihah , khairunnisa
Hadiah pulak ye??
kowg fikir ape yang hadiah yang SYAMIRA nak kasi??
ok2 nak tau ye??tekan la sini
Jadi , apa tunggu lagi ? Join lah sekarang blogger-emoticon.blogspot.com
Tarikh tutup ; 1 February 2011

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.