Thursday, December 30, 2010

Online??

tepat pada pukul 12.00a.m, 1 Januari 2011
NUR HAMIZAH BINTI RAIHAN
akan tidak on9*mungkin
klu on9 pwn hnya sekejap*itu pwn klu my mom kasi la
sory ye MR BLOG dan MR FaceBook
saya terpakse melepaskan anda berdua
kog cari yang lain ye
saya ada owg lain iaitu Buku dan SPM(SijilPelajaranMalaysia)
saya dah berlaku curang pada anda berdua MR BLOG dan MR FaceBook
maaf sangat2 ye..
I LOVE YOU MR BLOG n MR FaceBook
but 1 Januari nie i hanya LOVE Buku dan SPM
kepada kak hanna n syamira
saya akan on9*insyaALLAH pada tarikh 1Feb2011 ye
klu saya menang alhamdulillah la ye
klu saya x on pada hari itu saya akan menuruh sesiapa yang tgk2 kan hari berkenaan untuk melihat saya menang ke x kontest tu
sekrang hanya menghitung hari untuk meng-offline blog n fb ni..
sepatutnye hari ini saya datang sekolah 
tetapi dengan kesihatan saya yang tidak mengizinkan untuk hadir ke sekolah
maaf ye boss sebab x hadir..
wot2..munggu depan dah sekolah la..
lencana x jahit lagi tu
bile agaknye nak jahit ye??
dlm minggu nie jugak la kene jahit..
lpas jahit kene la basuh baju tu dulu..
klu x first pakai dah gatal2..
kain dah la nak kene orter(betul ke ejaan nie) balik..
ok2 cukup la merepek2 untuk hari ni..
SPM 2011 adoi -,-

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.