Tuesday, June 15, 2010

aku, pc & bilik

aku sepatutnye kemas bilik sampai siap tpi memandangkan mak x masak ari nie..cari la resepi kat internet..tnpa disedari aku mmbuka myspace n facebook..ape lagi..layan la.smbil tu masuk kan sijil2 aku ke tempat sepatutnye...pkol 1 bru masak..mkn pwn dpn pc..hahaha..smbil mkn..kite chat la..bru la best..lps mkn..kite smbung lagi..smbil tu edit kwn nye profile ms..best wok..memandangkan jam sudah menunjukan untuk aku smbung kemas bilik..so aku cau dulu..ingatkan lps je abis kemas bilik nie..aku nak wat sivik..khamis bru wat add math..esok kite enjoy di mid bersama teman2 thun lps..rindu bngat seh sama kowg..i want back 3SP1 2010..I MISS THEM SO MUCH <3..esok kite ENJOY>>YEAH..

okeylah..nak sambung kemas bilik tu..daa..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.