Saturday, November 20, 2010

The Sad Day :(


bile sye baca blog bf saya,HISHAM..menangis saya di buatnya..rase bersalah penuh di dalam otak ni..saya bnyak wat salah kat bf saya..saya selalu salahkan die..die terima seadanya..saya selalu cite masalah saya kat kwn saya,MELAN..saya x tau yg die x suka..i'am sory honey..saya selalu mencuba untuk yang terbaik hubungan kita ini..saya nak kita macam orang lain,happy saja..kita slalu gado2..saya penat sngat2..x sanggup berpisah dengan bf saya..kita bincang elok2 ye..kite jumpe nnti..kite bincang..n setelkan cara yang terbaik..saya x nak kehilangan kamu,sayang..rindu ar ngan kamu..kamu jangan ar terlalu jeles..plez..i love you untill die..


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.