Wednesday, February 2, 2011

25 random abou Myza Raihan

first of all , thanks to aina wenkwenk coz tag aku a.k.a sayang yerr !
love you lah . HAHA .

once you have been tagged , you're supposed to write a note with 25 random things , fact , habits , or goal about you . at the end ,choose 25 people to be tagged . you have to tagged the person who tagged you . if i tag you , its because i want to know about you


ok dear lets we start with BISMILLAH


1) seorang yang amat mencintai family ?
mestilah iye..kerana mereka adalah segala2nye buat saya

2 ) seorang kakak yang panas baran :)
klu die cari gado mmg kene la die..kowg nak juga ke??

3) BENCI orang yang suke memfitnah !
terlalu benci..di sbbkan seorang..habis name yang bersih sudah tercemar

4) SETIA KAWAN (:
saya rse sya setia pada kawan2 yang setia pada saya..klu kite setia but die x setia,x bagus untuk kesihatan kan??HAHA..

5) suke merempit
x suke kot sbb saya x reti bawak moto la..dah 5 tahun x bwk moto..n then ayah saya x kasi bwak moto la..

6) TAKUT kucing !
tak takut pwn..tpi takut sikit2 la sbb takut jika kucing tu cakar..

7) PENYAYANG
kowag rse2 aku nie penyanyang ke??renung2 kan lah..witwit..aku nie amat lah menyayangi mak n ayah aku tersayang..adik aku yang comel lagi lasak..keluarga angkat aku iaitu abg angkat,kak angkat n adik2 angkat..Myza sayang kalian sume tau2..muahx

8) SINGLE KOD
i'm taken okey..with who??we will see..it so secret..

9) benci orang hipokrit
benci yang teramatlah..jadilah diri sendiri..x pyah hipokrit2 nie..sungguh x baik :)

10) suke cokelat (:
suke yang teramatlah sangat..kenapakah??ade ke yang x suke coklat??memang rugi la..coklat mmg sedap la terutama CADBRY n KITKAT..best2..kowg test la..:)

11) MINAT k-POP
bolehlah..tpi xde la minat tahap gilak2..minatnye SUJU, SHINEE n sumenye la..huahuahua

12) tak bole berenggang dengan HANDPHONE or FACEBOOK ! haha
mmg takboleh dah skrang nie tak tau la kenape..klu dipakse berjauhan..hanya pasrah n doa kite leh berthun untuk berjauhan ngan due2 benda nie

13) SUKE dengar MUSIC
suke bngat seh..if x de MUSIC..mmg sunye sngt2 la..

14 ) sukan ? bola jaring . yeahhh .
yup..AJK kat sekolh la..nak wakil sekolah rse mcm xde mood dgn org2 nye..

15) SPM candidates 2011
teramatlah gementar..ini menentukan antara hidup n mati nie*cewah ayat nak gempak je aku nie

16) LIVERPOOL .
x berapalah sbb x bape minat bola sepak la..sowy meh

17) SAYANG sekolah saya :)
i'm scholl at SMK Jalan Reko,Kajang..dah 5 tahun sekolah kat sini..mmg rse sedih yang teramat la lps nie krane terpakse meningglkan sekolah tercinta..n jawatan kat sekolah nie..rindu ngan cikgu2 n adik2 aku kat sek nie..:(

18) ADD MATH ? errr -,-
teramat la suke la wei..kenape lah ko terlalu senang sngat hah??ckp kat aku sikit..x de makne la senang..susah doh..but kene selalu ckp snang lah..

19) kawen nanti tema nak warne GOLD . HAHA
x mau lah..nak warna purple la..ish3..gatalnye aku nie..lambat lagi la nak pk sume nie..

20) selalu tdoe lambat !
selalu la..klu aku tido awal tu maknenya aku x sehat la..

21) lagu jiwang paling besttt
LEWAT SEMESTA-RANDY PANGALILA

22) setia
of cause setia..orang je x setia kat aku..curang sana..curang sini..tgk smpai sekarang aku still ngan abg,kak n adik angkat aku..

23) lurus bendul atau LOADING !
ade sikit kot..itupwn mse aku blur sbentar..sbr je ngn myza aw....but i'm not stupid..

24) sensitif :'(
yes i'm..myza mmg sungguh lah sensetif..mende kecik pwn boleh nangis..cpt terase sngt2..jgn sesekali membuatkan aku sakit aati kat kowg..klu aku tidak di pujuk atau aku rse die tidak di maafkan..sowy sngt2 ye..

25 ) sayang blog saia <3
yeah..i really2 love my blog..
di sini lah tempat aku meluahkan segala2nye geram,suke,sedih n ape2 je la yang aku nak luahkan..

p/s : yeahhh . dah siapp . thats all about mee .
penat gilerr
sorry kalau ade kekurangan .
kalau ade soalan , tanye lah yer
jangan malu2 . nanti sesat jalan .

mereka2 yang saya tag :
kowg follower2 aku..
antar komen kat aku aw..bile dah siap entry tentang nie..
nak tau juga tentang kowg..

LOVE YOU ALL

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.