Monday, May 2, 2011

semakin menghampiri

semakin hariku rasakan hari yang sangat penting hampir tiba..diri ini hanya menghitung hari tiap-tiap bulan,minggu,hari,jam,minit mahupun sesaat..tak ku lepaskan peluang untuk lakukan yang terbaik untuk hari berkenaan.. tapi bila akan ku mula? berhentilah wahai tangan untuk menaip dan membuka laman sesawang yang tidak penting.. wahai tangan,mulakan lah kerja anda memegang pena dan lakukan kerja anda di atas kertas.. kenapa diri ini tidak membuka mata apabila menghadap kawan yang selalu ingin kita melihat dan membacanya dengan penuh khusyuk.. kepadamu kalkulator, mulai sekarang anda lah teman saya kemana saya pergi.. jika tiada anda, saya rasa bagai keseorangan dan tidak tahu ingin membuat apa.. wahai SPM, kau lah kekasih awal dan akhirku pada masa kini.. pada hari ini,kita telah di ijab kabulkan di LONDON..'awak-awk, jangan sakitkan hati saya ye, dan jangan buat saya menangis tau'.. tetapi pada bulan 10 kita akan bergaduh dan berperang.. bulan 11 kita dalam proses perceraian dan bulan 12 kita akan berpisah buat sementara waktu.. pada masa itu,diri ini ingin mencari teman yang boleh membahagiakan saya.. tetapi bulan 3 awak cari saya dan ingin membincang pada saya untuk minta rujuk kembali.. saya tidak memberi jawapan sehinggalah bulan 4.. pada masa itu,saya tekad untuk tidak bersama awak lagi.. walaupuan saya sayang awak tapi awak dengan saya tiada jodoh.. maafkan saya..

note comel: sorry kalau jiwang-jiwang disini
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.