Tuesday, November 22, 2011

akhirnya!


السلام عليكم
Akhirnya saya update blog saya ni yang sudah lama saya tinggalkan sejak bermulanya SPM pada 14/11/2011. Siapa kata saya tidak rindu blogger dan follower saya? Serius rindu sangat-2 dengan kamu-2 semua, Blog saya pun dah berhabuk tak di update. Kalau buka blog pun xde idea nak update sebab nya idea semua nak curang masa exam/tipu je nie/


Memandangkan exam hari ni adalah hari terakhir dalam dua minggu saya berperang dengan paper BM,BI,SEJ,AGAMA,ADD MATH dan SC. Penat otak miza dan sakit kepala miza berperang dengan mereka-2 nie.Tapi alhamdulillah kesihatan miza tidak menjejaskan miza ambil SPM. Sekarang miza free seminggu sebelum paper seterusnya.Tinggal PRINSIP AKAUN dan EKONOMI ASAS.Harap-2 boleh la saya jawab kedu-2 paper nie. AKAUN harap dalam A.Terlalu berharap pun tak boleh juga tanpa usaha.Walaupun minggu depan tiada paper,study mesti dilakukan untuk memantapkan lagi 2 subjek yang tinggal.


InsyaALLAH 6 Dis 2011 miza update semula blog ini semula.If ada pape yang ingin miza update sebelum 6 Dis miza akan update ye. yan pasti 6 Dis petang or malam akan miza on sampai la ke pagi/kalau tak penat/after that day,miza dah bebas. Apa lagi,hang ngan member,kazen-2 , buat lesen kereta dan bnyak lagi la aktiviti nak di buat lepas dah bebas nanti. K bai 

GOOD LUCK FOR SPM CANDIDATE :) 
Lot of Love  
Nur Hamizah xxxx

1 comment:

  1. kitorang bru je abih semlm.. merdeka! haha.. korang je yg lmbt abih.. kesian..
    ops! aq ada 1 paper agi x abis.. tapi takpe, kacang je tu nk lulus... haha..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.