Friday, January 13, 2012

Tempahan Edit Blog & Header Telah Dibuka !!

camera, colors, flowers, girl, kid
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera ^_^
Miza ingin buka tempahan untuk edit blog juga header sementara Miza tidak buat apa-apa di rumah sambil itu membuat kerja overtime dengan meng-edit blog.
Adakah anda berminat? Jom tengok syarat-syarat yang telah ditetapkan :)

 Miza hanya menerima bayaran dalam bentuk topup sahaja (Maxis)  
 Bayarannya :
       Full Edited Template Blogskin/Denim/Simple - RM10
        Header [word only] - RM3
        Header [word + doodle/picture] - RM5
 WAJIB add facebook saya sebab senang hendak contact, sini facebook saya
 Saya akan edit blog atau header anda selepas membuat pembayaran melalui topup di nombor saya sebab apa? Anda sendiri akan tahu.
 Jika ada apa-apa yang perlu di bincangkan atau tidak puas hati boleh la runding di INBOX saya 
 Harga boleh bertukar-tukar mengikut kehendak saya :)
 Ayat tidak di copy paste di mana-mana pihak. Harap maklum.



Lot of Love  
Nur Hamizah xxxx

1 comment:

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.