Tuesday, May 15, 2012

Everything is over

 Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera 
 Tumblr_m0lkmyktoo1r1z303o1_500_large
Hubungan saya dengan dia sudah tidak ada apa-2 lagi. Kami telah berpisah pada 11 mei. Walaupun saya denagn dia sudah berpisah tetapi saya tetap sayangkan sehingga malam semalam. Hampir 1 bulan saya mengenali diri dia. Dia telah membuka hati saya untuk bercinta lagi setelah 2 tahun saya membujang a.k.a single. Tiap-tiap hari dia akan cuba menghiburkan diri saya tetapi itu semua hanya tinggal kenangan. Malam semalam saya sungguh sentap dengan ayat awak yang ini 'awk leh x lupakn sy..sbb sy xnk awk wujud dlm hdup sy' sebab yang awak nak tinggalkan saya adalah ' i diffrent because i dont want u love me again..study is first dear.. sorry.. terpkse buat mcm ni.. '. Itu semua hanyalah alasan. Saya tahu awak tidak boleh terima saya seadanya. Kenapa awak berubah selepas kita bertemu? Selepas awak cakap yang awak tak nak saya wujud dalam hidup awak, saya terasa awak tahu tak, saya bagaikan yang saya ini tidak penting langsung dalam hidup awak :( Thanks juga sebab awk cakap buruk-2 pasal saya

Terima kasih kazen miza iaitu Aina dan Mizanina, kak Dayah , my friend, Didie dan lain-lain yang memberi kata-kata semangat untuk menaikkan semangat miza untuk teruskan kehidupan in tanpa dia. InsyaAllah saya akan pegang kata-kata yang telah di berikan oleh abang Azrul 'saya yakin suatu hari bukan saya mencari cinta tetapi cinta yang akan mencari saya.. :D' . InsyaALLAH kalau hati terbuka untuk mencari pengganti dia, saya akan lakukannya/terima seadanya. Semua cakap saya akan mendapat lelaki yang lebih baik dari dia di KMP nanti. InsyaALLAH ye korang kalau sempat nak cari kat sana. :D


 http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/530126_448411071840466_100000147322510_1965152_930855107_n.jpg
Kini tinggal kenangan

Lot of Love  
Nur Hamizah xxx

1 comment:

  1. Hai!

    Done following ur blog
    kalau sudi, meh la blogwalking blog sye..
    dan follow :D

    btw, very impressive blog!

    http://fazlinazahran.blogspot.com/

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.