Wednesday, May 2, 2012

Hang Out With Dear Cousin

 Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera  
Tumblr_m2ynimz0w21r6pjrio1_500_large

Tarikh: 27 April 2012. 
Masa: 11 pagi - 7 petang
Tempat: Jusco Seremban 2 & Terminal 1 (Negeri Sembilan)
Model and Photographer:  Nur Hamizah Raihan , Nurul Aina FakhiraMizanina Azizan

Dah lama juga Miza tidak update blog. Nak kata busy tak pun sebab jadi penganggur terhormat dekat rumah sebelum masuk sambung belajar. Otak ni tidak berfungsi untuk membuat ayat yang meletop. Baca bismillah sebelum baca cerita Miza ni. Ayat sebelum ni hanyalah permbuka bicara.

Memandangkan kamu semua sudah lihat agenda di atas, so tahu la cerita apa yang Miza nak ceritakan ini. Rancangan ini adalah rancangan last minit. Pada mulanya ingat nak keluar pada hari Rabu tetapi pak sedara saya kerja pada pagi itu dan kami pun tangguh. Last-2 hari Jumaat kami keluar bertiga.

Miza dan Mizanina bertolak dari kajang pada pukul 10.30 pagi. Pada rancangan pukul 10.00 pagi tetapi si Mizanina ni lambat so kena la tangguh. Sampai sahaja kami di KTM Seremban kami terus pergi ke kedai mamak berhampiran untuk bertemu dengan Aina dan pak sedaraku. alang-2 dah sampai kedai mamak, kami makan dulu di sana kerana Miza dan Mizanina tidak sarapan lagi.

Selepas selesai makan makan dan di makan. Kami terus pergi Jusco dengan menaiki teksi. Sampai je di Jusco, terus pergi beli tiket. Kami tengok cerita Battelship. Aina sudah kali kedua tengok cerita ni tetapi Miza dan Mizanina kali pertama. Seronok tengok cerita ni. Miza nak cakap ni gempak sangat-2 tengok cerita Battleship tu.

Sebelum kami pergi tengok wayang, kami pergi karoke dahulu untuk mengisi masa yang lapang sebelum tengok wayang. Kami hanya beli 10 lagu sahaja sebab takut tak sempat nak temgok wayang tu nanti. Dalam karoke tu pun kami bergambar lagi.

Tengok wayang pun selesai juga akhirnya. Terlalu awal kami untuk balik. Jadi kami merancang untuk pergi Terminat 1 untuk window shopping dan jalan-2. Bukan apa, kami kena tunggu bas di situ. Kami pun gerak ke Terminal 1 dengan menaiki teksi lagi. 

Pada pukul 7.00 kami bertolak dari Terminal 1 untuk pulang ke rumah Aina sebab bas tu nak tunggu bas dia penuh baru la dia gerak sampai kami tertidur untuk tunggu bas itu bergerak. Sampai rumah sebelum Magrib. Memang gelap la taman perumahan si Aina ni.

Memang syok keluar bersama mereka bertiga walaupun Seremban sahaja. Dalam rancangan nak pergi putrajaya tetapi Miza tidak kesampaian nak bawa kereta lagi.




Ini dia gambar-2 kami bertiga : 
Otw nak pergi beli tiket
Ini lah tiket wayang kami
Bergambar selepas membeli tiket wayang

 
Kami gilakan karoke
 
Selepas tengok cerita yang gempak gila
 
Sebelum pergi Terminal 1 haruslah bergambar

Saya tahu saya comel *perasan la anak dara Raihan ni

Love you my cousin for thousand years
 

Lot of Love  
Nur Hamizah xxxx






No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.