Sunday, October 31, 2010

nape aku nak cer budak sowg nie??
sbbnye..wait n see
ok..she is lala..name penuh die ALIA..die nie sungguh bek..nak tau nape..sejak2 akhir2 nie aku selalu kongsi cerita/masalh aku kat die..die mmg paham aku..klu melan x de..die la yang sanggup dengar keluhan hati aku..die pwn skarang nie selalu lepak ngan aku..die kate "aku nak je tukar klas ke klas ko..klas sblah aku x de kawan.."..x pe lala..aku kan ade..klu x de cikgu kat klas ko..dtg je kelas aku..baca novel aku or lepak ngan bdak klas aku..ko x kan kesowangan la,lala..aku sentiase di sisi ko..sayang ko lala..aku suke ko sbbnye ko dpt selesaikan kekusutan di kepala aku nie..u are good friend...
i love you,lala

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.