Saturday, October 30, 2010



Yeah, hari ini saya nak update belog. Yeahh,clap clap ! Eh, terlebih sudah. Okay-okay, dah mula merepek pulak. Haha. Actually, tujuan saya disini adalah untuk meceritakan tentang mybestie saya yang saya love sangat ni ! Hehhe.
 
 ok.. kita setart (start) dengan awek cute yang sorang nih.. *actually semua cute tau.. tipu la kalau tak cute.. kalau siapa yang cakap tak cute,, aku siku kowg dengan siku puteri myza nie tau..

~ melan ~


haa.. yang ni name dia MAHIRAN BT JAMALUDIN..
panggil?? Melan jee..dia jadi BFFTWD (BEST FRIENDS FOREVER TILL WE DIE) aku..
aku suke kongsi masalah aku ngan die..masalh die pwn kongsi ngan aku...love you darl
woot..woot.. dia ni suka kaler biru! PINK !aku x suke PINK sangat..tpi die nie ngan gewe die suke PINK
*teringat pulak cerita Pink Panter.. yeah,, walaupun aku tak layak lagi nak tengok cerita camtu,, tapi,,  hentam sahajalah !! =D* 
love you darl ♥

~ shu ~
 


yang tomei2 nie name die NOOR SHUHADA BT MOHD NOOR
just call him Shu or ShuShi jee..dia nie kawan aku sejak bile ek??lupe ar..tpi die nie mmg bek
kitowg suke sangat bergosip n cite pasal laki2..kahkahkah..
kalau korang nak tau..dia ni amat addicted dengan cerita KOREA!! aku pwn minat gak..but x sangat ar
die nie ade minat seseorg kot..but biar lah rahsia. 
ko jgan tinggalkan aku tau yunk,aku sayang ko sngat2..
love you yunk ♥

~ atin ~


nie kawan aku yang sangat2 chubby..name die plak FATIN HANANI BT ZAINALABIDIN
aku n teman2 yang len panggil die Atin or Fatin..jgn panggil laen selen due2 tu tau..
 aku suke sangat cubit pipi die..tpi die akan marah klu kite pegang pipi di..
aku start berkawan ngan die dari form 1..itu pwn mase jadi pengawas PS..sejuk tu la kitowg rapat..
die nie bek sangat2..tpi klu dah bukak mulut die..x enti2..klu die marah..abis ar kowg..
ko selalu tumpang aku mase nak balek..n klu ko x de..aku x nak nek bas sbb x de kawan :(
die nie minat sngat ngan angkasawan negara kite la.. Datuk Dr. Sheikh Muszaphar..sanggup pegi tgk datuk sowg nie nikah baru2 nie..jeles la chubby aku sowg nie :)
love you chubby ♥

Hmmm, itu je kut perkenalan untuk kawan-kawan saya kepada kawan belog. Hehe. Bukan nak promote tapi saja nak kongsi perangai kawan-kawan saya ni. Hmm, dorang ni pun mungkin tak sabar nak baca entri ni. Huhu.

Kepada kawan-kawan saya !

Jangan marah ya ? Story ni adalah benar dan saya bukan rekaan semata-mata. Ini adalah apa yang saya lihat dari segi perwatakan korang selama kita berkawan. Saya harap korang tak marah tapi suka :)
 
~myza~


pic from princess myza

tangan yang penat menaip*myza raihan

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.