Friday, October 22, 2010

oh exam

Photobucket

oh exam
bile kah anda ingin selesai??
kepala ku sudah pening memikirkan anda
tahun dpn aku tempuh anda lagi
tapi lebih mencabar..
kerana anda adalah SPM(Sijil Pelajaran Malaysia)
aku kene tempuh anda juga walaupwn x nak..
anda yang menentukan segala2nye..
sama ade kerja atau smbung belajar..

MATA PELAJARAN YANG AKAN AKU AMBIL DI SPM NNTI


BAHASA MELAYU
ENGLISH
MATH MODEN
SEJARAH
PENDIDIKAN ISLAM
SCIENCE
ADD MATH
PRINSIP PERAKAUNAN
EKONOMI ASAS

aku harap aku dpat buat..
ini semua untuk aku,keluarga aku..
i love them more

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.