Monday, December 27, 2010

3rd award??x percaya la


award from cik nisa yang blur.. *jgn mrh ye nisa,just kidding

kena jawab soalan? haih,, =='

1) Pendapat & komen anda tentang blog pemberi award
 simple & cute

2) Apakah hasrat blog anda pada tahun 2011?
entah la sbb nye tahun dpn bzy sikit la..x dpt nak update selalu

3) Adakah hasrat blog anda pada tahun 2010 tercapai?
 ape hasrat aku??rse mcm x de la..tpi ape yg x di sngka aku msuk kontest n bnyak followers aku

4) Anda senyum ke sedih sekarang?
senyum sbb ape ye??sbb ade rancangan jahat yang nak wat nie

5) Lama tak load page pemberi award?
 tak pwn sbb wifi saya terlalu laju...^_^

6) Anda adalah diri anda atau orang lain?
apa punye soalan la nie??sudah tentu la diri saya

7) Apakah yang anda impikan pada saat ini?
nak ge sekolah cepat2 sbb rindu kwn2 n nak buat lesen kereta la

8) Pejam mata.. apa yang anda terlihat?
 baju yg penuhi pasir n kasut sekoah yg x di cuci untuk di basuh & jahit lencana kat bju sek & nak kemas rak buku 


wheeheh.. lepas ni tag 5 budak pulak? haiihh..

mahiran , kak anis , asma , pyka , didie

saya diberi award oleh nisa aahahahaha -.- 5 budak yg saya dah tag , amik award ni dah jawab soalan tuh ! ! ^-^

1 comment:

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.