Monday, December 13, 2010

danbo 4 Pictures, Images and Photos

kenape la aku ltak gambar Mr Danbo di atas nie ye??
aku hanya ingin menceritakan ape yang berlaku hari ini..
baca smpai abis n tgk ade x kaitan gmbar di atas..
kol 11 aku ge la sek untuk bertugas di bilik BOSS tu.
kerja punye lah kerja..sudah siap akhirnya..
dlm bas fikir2 nak mkn ape blik nie ye??
nak ge restoran dpn nie malas la plak nak ge
bnyak mamat indon n kelantan..
aku memutuskan untuk telefon 1300131300..no apakah ini?
McDonald la ape lagi..
after 45 minite ago..
tink tong..sape plak yang dtg nie..
wah2..MCD dah smpai la..
ade plak bdk2 yang x reti malu nie minta makanan aku..
helow..pergi la suruh mak bapak kowg beli sendiri*hati aku berkata
tapi thanks tunjuk abg macha MCD tu rumah aku ek..
ape lagi..dok depan Lappy n ngap..ngap la MCD tu..
kenyang lak ai..
kowg tau aku blik dari sek kol bpe??
kol 2 lebih tau x..dah la pagi tu mkn karipap ye..
lapar gile2 la mse wat keje tu..
rsenye nie je la ape yang aku nak cerita ari nie..
x de mood kot..
nie sume pasal laki x gune..
ade ke soh kite topup die..
ko ingt aku nie cop duit hah??
aku bru je nak knl2 ko..
ko minta kapel ngan aku
aku menyesal berknalan ngan laki mata duitan mcm ko la..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.