Saturday, December 11, 2010

bersama berlima

ingatkan hari nie jogging sahaja..
tpi kami belajar bende baru dari sifu FADZLY SALLEH
nak tau ape yg kami belajar dari SIFU??
this things
what is that??
'lu pikir la sendiri' bak kate NABIL RAJA LAWAK
ceritanya cmnie ye rakan2 sekalian.
MRS. F yang msj2 ngan die.
FADZLY say with her yg die nak kasi suprise at her
rupe2nye suprise kasut SKATING nie..
die ajar la MRS. F nie dulu..
n then MRS. Z n MR. R
saya x mau sebenarnye men bende alah nie..
tpi die pakse oleh MRS. F,MRS. Z,MR. R n FADZLY
sbb diowg dah test,saya belum..
di sebab kan rse ingin mencuba.
saya kuat kat semangat saya untuk mencuba bende alah nie..
nak bangun je susah sbb x stabil lagi..
n then dengan pertolongan SIFU,MRS. F n MRS. Z..
dapat saya men-stabil kan diri nie
MR. R jahat sebab ejek saya..
siku nak tak MR. R??
lps je men bende nie..
mmg best la,best sngat2..
blom cuba blom tau..

this is our pic:

jogging + sketing =

p/s:thanks to FATIN AMIRAH,ZAFIRAH,RABEK aka RAFI n FADZLY SALLEH for the happning day..nnti kite hangout lagi ye..sowy ek RABEK,x de gmbar ko sngat

rindu la plak kat hubby aku :(


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.