Sunday, January 9, 2011

hye online??

ari nie kau online n nak cite la ape yang berlaku one week kat sekolah
first nak cakap yang aku x sehat mse 1 minggu nie
orang ge sekolah mesti la sehat..
tpi aku tak,hnya sakit..sakit..sakit dah la first day plak tu..
n my parent x kasi stay la minggu nie tpi degil stay mse ari selase n rabu
3 ari x masuk klas tau x..sbbnye ade keje kat spbt(keje part time)
minggu pertama dah bnyak keje..ini pwn mlm karang nak wat nota ekonomi nie
nasib bek sikit je nota nak wat tu..
minggu dpn bzy la ngan keje ps nye plak..
nak interview plajar form 1 yang ambik borang nak jadi pengawas ps nie
itu sesi petang punye,sesi pagi plak ade mesyuarat agong kelab,unit uniform n permainan
malas btol la aku..
nak ape cerita ape lagi ye??
butiran2 pelajar x kasi2 lagi kat guru kelas..dah membebel cikgu tu..
saya akan kasi secepat mungkin ye cikgu..dah la tinggal 3 orang x antar..
rse2nye duit tahun nie bnyak kuar la..
bukan ape..nak byar duit kelas,duit buku,yuran la..mcm2 la..pening2..
ok2..mungkin ini je aku nak tulis dulu..
nnti aku tulis lagi klu sempat la ye..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.