Friday, January 14, 2011

Minggu yang amat sibuk

minggu nie mesyuarat agong persatuan/kelab , unit uniform , n permainan
sumenye aku ade jawatan..
persatuan/kelab : Naib Pengerusi
unit uniform : Setiausaha
permainan : Ahli Jawatan Kuasa
aku x nak la bangga sngt..
sbbnye aku skarng dah bnyak keje nie..pening2..
skrang aku ngan wat senarai nama puteri islam..
pening sngt2 tgk tulisan yang berbagai2 nie..
keje sek mmg berlambak la minggu ke dua nie..
knpa la ari selase bnyak buku kene bwk..
dah la kene bwk bju sukan lagi tu sbb ptg ade pengenalan trek untuk merentas desa..
x sempat nak study la, mne x nye sehari berlambak2 keje sek..
sungguh la pening kpala nie sngat2..
k la cer aku sini je la

1 comment:

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.