Thursday, August 18, 2011

tension lak aii

wahai maxis,anda sudah membuatkan cik miza nie marah + tension + sakit ati.. jgan sampai aku gune no lain la ye.. rasa nak jerit je smlm dan ari nie.. sbb aku??sbb nye smlm msj2,tgk dah abis kreadit yg bru di topup..and then topup lagi.. cek kreadit lps msj kedua trus tinggal bpe sen..tak ke hngat satu badan nie.. ari pnye cite plak, topup rm10, esok je msj sblum2 tu..smpai kat rm 8.. trus tinggl bpe sen je.. ko ingat aku nie cop duit??dah la ambik rm17 dalam 2 hari.. esok nak ge maxis central la.. nak tnye esok2 n then nak minta balik ape yg diowg wt kat aku.. serius rasa nak jerit je smlam.. tapi ari nie la aku jerit..aaaaaaa*ckp je lebih,x jerit pwn sbnrnye .. aku nak je bako maxis nie hah,menyusahkan pengguna je.. jika tiada pngguna, maka brang yg di keluarkan tidak penah berlaku.. hope kwan aku sudi teman ge kjg tu la ye.. gtg right now for this post :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.