Saturday, October 1, 2011

hang out with my love

# semalam 30.09.11 , saya bersama kawan-kawan saya iaitu Alynn,Hanis,Ieqa dan Hana
# pukul 11.30 berkumpul di pintu gerbang metro plaza.
# jalan-jalan kat dalam metro plaza bersama perut yang lapar
# tepat pada pukul 12.00 tgh hari*lunch time makan dekat MCD..terpaksa la aku meng-offer diri untuk beli makanan diowg nie bersama Ieqa
# perut kami pun sudah kenyang,apa lagi kaki nie menghala ke metro point la plak.
# tujuan kami hang out semalam adalah kerana BOWLING .
# yes!! BOWLING tak ramai orang so aku lagi jadi mangsa untuk bayar.*aku suke sangat sebenarnya
# ingat nak main 2 game je..last-last aku main 4 game bersama Alynn. Hanis dan Hana just 2 game dan Ieqa 3 game.
# karoke time but kene byar rm14 sejam..so kami menghala ke permainan game yang bnyak-banyak tu..
# main game kereta dan tembak-tembak
# jam telah menandakan pda pukul 4.30ptg. Hanis dan Hana nak balik dah.so kami hantar sampai diowg naik bas.
# saya,Alynn n Ieqa sambung shopping*sebenarnya saya dan Alynn yang nak beli t-shirt
# duit beli t-shirt abis rm30
# sampai umah kol 6.15 petang :)
# tu je la kot nak cerita pasal semalam.




our picture and memory

I love You All
Nur Fazleen , Nur Atiqah , Nurul Hanis dan Nurul Farhanah

1 comment:

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.