Tuesday, October 25, 2011

Miza di Tag oleh Nisa



Question from her

1. pernah makan maggi tak ?
* Mesti lah pernah. Sape la yang kolot sangat tak pernah makan maggi tu

2. sedap kan maggi ?
* Boleh la kalau perut dah lapar dan makanan lain tak de untuk masak

3. awak suka maggi ?
* Suka la juga. Tapi tak la sampai ketagih tak baik untuk kesihatan


4. awak tengah gosok gigi ke sekarang nie ?
* Saya tengah gosok mata dah ngantok sebenarnye


5. McDonald or KFC ?
* Saya suka Mcdonald punye Fillet o Fish, KFC pula Ayam Tom yam sekarang nie


6. buku apa yang paling awak tak suke ? "tengok pun menyampah".
* Buku pasal politik. ade ke ?? Mmg tak suke politik2 nie


7.  awak ada blog ?
* Mestilah ada. Blog is my secound diary :)


8. awak pernah kentut tak ?  
* Kentut ye?? Mestilah pernah,tapi cover ok


9. henfon pertama awak public phone ke ?
* Entah la. tak silap saya henfon ayah saya kot.


10. awak boleh bernafas tak ?
* Jap ek.. biar saya tengok.. Alhamdulillah.saya boleh lagi bernafas.


11. apa kepentingan internet kepada manusia ?
* Ok,saya pergi search jap ye. hah,dah jumpe dah.. buka sini ye (Y)


Lot of Love  
Nur Hamizah xxxx



No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.