Thursday, October 6, 2011

Surat kiriman rasmi

(sebenarnya tak de kene mengena entry nie ngan post tittle nye..)


Dengan rasminya aku dah berhenti tusyen MATH dan AKAUN.tapi BI aku still truskan tusyen..

kenapa MATH aku berhenti??
Aku berhenti math sebab dah abis topic and than kat sekolah boleh tnya cikgu apa yang kita tak paham


kenapa AKAUN plak aku berhenti??
sebab tusyen tu hanya ade 2 orang pelajar je(aku ngan teha).teha dah berhenti.so tinggal aku sowang.cikgu kate x leh wat kalau ade sowang je.


Apa lagi,aku pun karang lah jadual sendiri.aku mungkin lepas nie tak nak pegang laptop nie dah.nak rehat dari ber-facebook dan ber-blogging sementara waktu.tapi tak pasti bila.Kuat kan lah hati aku nie untuk rehat dari semua nie.aku nak tumpu pada SPM lagi bape hari je lagi.




KALAU-KALAU SAYA MENANG MANA-MANE CONTEST OR GA.Tolong inform kat fb saya atau fb kawan saya.Terima Kasih atas kerjasama anda semua :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.