Thursday, October 27, 2011

Segmen mari kenali saya dan blog saya.

Photobucket


Cara nak join : 

- Buat satu entri bertajuk ” Segmen mari kenali saya dan blog saya “.
- Letak sekali banner diatas di dalam entri korang.
- WAJIB : Tulis sedikit tentang diri anda dan terangkan blog anda adalah blog yang jenis macam mana?
- Follow blog Taufiq dan LIKE page -> TAUFIQNAZLI.
- WAJIB Letak link entri anda di ruangan komen dan fan page aku yang korang LIKE.
( Jika ada di ruangan komen tetapi tiada di fan page, penyertaan akan dibatalkan )

about me : 
nama saya NUR HAMIZAH BT RAIHAN , you all cant call me MIZA,MYZA or apa2 yang kamu semua ingin panggil. saya nie tak bnyak cakap kalau baru kenal.kalau dah kenal lebih dari 1 bulan,kompem kamu semua tau macam mana saya ni sebenarnya. that all about me . nak tau lebih lanjut,follow la saya :) 
 about my blog : 
saya rasa blog saya nie comel..heheheh (perasan sudah).start dari semalam setiap post mesti ade gambar di atas nya. di sidebar plak ade gambar orang yang saya sayang, apa2 pun,kamu semua boleh menilai dengan pandangan sendiri.. setiap orang mempunyai pandangan yang berbeza..betol kan? 



Lot of Love  
Nur Hamizah xxxx

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.