Sunday, October 9, 2011

Say goodbye facebook and blog


    hey dude, hari ni adalah hari terakhir Miza update blog and online facebook. This time Miza betul=betul nak fokus study.Tinggal beberapa hari lagi untum Miza berperang dengan SPM.Miza berharap juga keputusan yang Miza buat ni bukan seperti  matlamat Miza sebelum2 nie iaitu konon nye nak stop online tapi online juga akhirnya like hangat2 tahi ayam.SPM adalah penentu hidup Miza. Miza tak nak sia2kan hidup miza dengan bende2 tak berfaedah. Mulai esok,tiada blog dan tiadalah facebook sehingga habis SPM. Harap Miza boleh bertahan untuk tidak pegang laptop atau tgk line Wifi lagi. Ya ALLAH, kuatkan lah semangat Miza untuk menempuh segala rintangan untuk berjaya.

    lepas nie,kalau ada apa2 information yang berkaitan dengan blog Miza, boleh lah bagi info dekat facebook adik Farhana. dia akan memberi semua info dekat Miza di sekolah. Contohnya nama Miza tersenarai sebagai pemenang contest or GA. terus ke fb adik Farhana

   blog Miza akan berhabuk dari 10.10.11 - 6.12.11 lamakan?? memang berat hati untuk meninggalkan blog nie lama2..sian kat dia.. tpi nak buat macam mana. ini keputusan Miza. Kalau Miza tak buat macam nie, Keputusan Miza akan seteruk Trial lepas. Memang tak puas hati dengan result Trial. Miza kene struggle study untuk SPM nie.Tapi tak pe,lepas SPM,Miza akan sentiasa update*kalau ade idea lah*. Takde la sunyi blog Miza lepas SPM.

Doakan yang terbaik buat Miza , INSYAALLAH Miza akan berusaha sedaya upaya Miza. Lat but not least.Miza minta maaf dari hujung rambut sehingga hujung kaki  kalau ayat Miza selama ni menyinggung perasaan atau sakit hari. Miza Minta Maaf ye kawan2 :) 

GOOD BYE MY READER + MY FOLLOWER + MY FRIEND
 I WILL MISSING YOU GUYS AFTER THIS :)
Date  for SPM : 14 November -  6 Disember 2011 / will not update on 10/10/2011 - 6/12/2011

Lot of Love  
Nur Hamizah xxxx

2 comments:

  1. good luck dik ^^

    genk da baca shoutbox genk,adik minta tlg,nak minta tlog apa ea,shoutox genk ya ^^

    apupun jgn stress2 study tu ^^

    study smart bukan study hard..
    jada kesihatan juga

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi membaca , jangan lupa tinggalkan komen :)
Fikir semula sekiranya kamu semua ingin meninggalkan komen yang berunsurkan lucah, ugutan, mengancam, identiti palsu, dan menyakitkan hati.